UKK – yleisimmät kysymykset


Tilaaminen ja maksaminen:

Jos tilauksessa on virheitä, haluatte tehdä tilaukseen muutoksia tai peruuttaa tilauksen, tämä onnistuu vielä ennen tilauksen toimitusta kuljetukseen.

Yhteydenottotavat:
- Sähköpostitse: webstore@discodesign.fi
- Puhelimitse: Asiakaspalvelu: 045-3313252 - Ma-Pe 12-16
- Yhteydenottolomakkeella: verkkokaupan yläreuna

Toimitusvahvistussähköpostin saapumisen jälkeen tilaukset lähtevät toimitukseen pääsääntöisesti samana päivänä klo 16.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Maksuvaihtoehtoina ovat verkkomaksaminen, yleisimmät luottokortit, mobiilimaksu ja laskupalvelu.

Voit tutustua Paytrail by nets maksutapoihin tarkemmin täällä: Maksupalveluehdot.

 

Vaihtoehtoisesti voitte maksaa käyttämällä Paypal-palvelua. Lisää tietoa palvelusta: Paypal

Kuitti tilauksesta toimitetaan sähköpostiinne tilausvahvistuksen liitetiedostona.

Vaihtoehtoisesti voitte tulostaa kuitin myös maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistussivulta tai omilta asiakassivulltanne kirjautuessanne sisään kauppaamme käyttäjätunnuksilanne.

Lähetyksen mukana emme toimita paperisia ostokuitteja/lähetysluetteloja.

Voitte syöttää yrityksen nimen / Y-tunnuksen kassalla tilausta tehdessänne. Tiedot tulostuvat tilausvahvistukseen ja ostokuittiin.

Maksutietojen käsittely tapahtuu aina maksupalvelun tarjoajan toimesta.

Maksaminen tapahtuu maksupalvelun omassa maksupalvelussa.

Emme käsittele tai tallenna maksukorttien tietoja.

Yksityisille laskuvaihtoehdot ovat Checkout - OP maksupalvelun kautta:

OP Lasku

Collector Bank

Jousto

Yrityksille laskuvaihtoehdot ovat Checkout - OP maksupalvelun kautta::

Collector Bank B2B

Yritykset, yhteisöt, kunnat ja kaupungit:

Tapauskohtaisesti tarjoamme mahdollisuuden ostaa laskulla.

Kysy lisää asiakaspalvelustamme tilaus- ja laskutusasioissa.


Toimitukset:

Toimitustapoina ovat:

Nouto Disco Design ProShopin noutopisteeltä: Mäntyhaantie 6, Tampere

Posti - Pikkupaketti

Posti - Nouto postin toimipisteeltä tai pakettiautomaatista

Posti - Kuljetus vastaanottajalle

Suoratoimitustuotteissa tilauksesta ja tuotteista riipuen tavarantoimittaja voi olla muukin kuin Posti, esimerkiksi: DPD, DHL, UPS.

Varastossa olevat tuotteet:

Arkipäivisin ennen klo 15 tehdyt tilaukset toimitetaan kuljetuspalveluun pääsääntöisesti samana päivänä, tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Tilaustuotteet:

Tuotteen saapumispäivänä.

Viikonloppuisin ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Suuremmista poikkeusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Varastotuotteiden yleisimmät toimitusajat ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää.

Postipaketit: 1-2 arkipäivää

Pikkupaketit: Päiväpostin jakeluajoista riippuen 2-5 arkipäivää

Tilauksen käsittelyn tilannetta voitte tarkistella asiakastililtänne tai tilauksissa ilman asiakastiliä, sivun alalaidassa olevalla Tilauksen tila - linkillä

Jokaisesta toimituksesta lähetämme erillisen lähetysvahvistussähköpostin seurantatunnuksineen.

Jos tilaus sisältää tilattavia tuotteita (ei varastossamme), toimitus lähtee varastoltamme vasta kun kaikki puuttuvat tuotteet ovat saapuneet.

Jos puuttuvan tuotteen saapuminen viivästyy tai on kohtuuttoman pitkä, olemme tilaajaan yhteydessä ja voimme jakaa toimituksen osiin.

Tilattavien tuotteiden kohdalla on ilmoitettu saatavuusarvio millon tuote mahdollisesti on lähetettävissä.

Aikaväli on viitteellinen, toisinaan tuote saattaa olla lähetysvalmiina varastossamme huomattavastikin ilmoitettua aikaväliä nopeammin tai joskus tavarantoimittajasta riippuen aika saattaa olla hivenen pidempi.

Lähetys joka ei mittojensa puolesta mahdu Smartpost – automaattiin tai automaatti on täynnä, ohjautuu automaattisesti lähimpään vapaaseen noutopisteeseen.

Jos vastaanottajalla on käytössä pakettien uudelleenohjaus, saattaa esimerkiksi valittu toimitustapa: Nouto Postin toimipisteeltä ohjautua noudettavaksi Smarpost-automaatista.

Toisinaan joudumme lähettämään samalla tilauksella olevat tuotteet monipakettilähetyksenä esimerkiksi tuotteiden yhteispainon ylittäessä 35 kg tai paketin koon ylittäessä kuljetuspalvelun rajat.

Paketit toimitetaan omilla seurantakoodeillaan. Tästä ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

Osa tuotteista toimitetaan suoraan tavarantoimittajalta rahtipalveluna kotiin/työpaikalle, jolloin mm. tuotteen toimitusaika lyhenee ylimääräisten käsittelyiden vähentyessä.

Jos tilauksessa on useampien toimitustapojen tuoteryhmiä, saattaa toimitus jakaantua useammaksi lähetykseksi. Tästä ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

Saatamme käyttää suoratoimitusta myös muissa kuin merkittyissä tuotteissa jos se on toimituksen nopeuttamiseksi tai tuotteen koon vuoksi järkevää ja mahdollista.

Suoratoimitustuotteilla on myös ilmainen noutomahdollisuus noutopisteeltämme: Disco Design ProShop Tampere.

Toimitamme tällähetkellä tuotteita Manner-Suomeen, Ahvenanmaalle (ALV0%), Ruotsiin ja Viroon


Hinnat, varasto- ja tilaustuotteet:

Kyllä, verkkokauppamme ilmoitetut hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

Jokaisen tuotteen tuotetietojen yhteydessä on maininta saatavuudesta.

Varastossa:

Tuotetta on saatavilla heti omassa varastossamme

Saatavuusarvio:

Arvio koska tilaustuote saapuu omaan varastoomme

Ei tilattavissa tällähetkellä.:

Tuote ei ole tilattavissa, tai saatavuusajasta ei ole tarkempaa tietoa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lisätietojen saamiseksi.

Täydennämme varastoamme lähes päivittäin. Tilattu tuote saapuu varastoomme seuraavassa saapumiserässä ja lähetetään tilaajalle saapumispäivänä.

Tuotemerkkeillä ja tuotteilla ovat erilaiset saatavuusaik-aarviot, jotka on aina tuotesivuilla ilmoitettu.


Vaihdot, palautukset ja takuu:

Kuluttajat:

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus poislukien asiakasta varten räätälöidyt tuotteet tai sinetöidyt ja avatut tuotteet.

Vastaanotettu tuote on pidettävä olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes olet päättänyt pitää tavaran.

Sinulla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus sekä tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa palautusoikeuteen.

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos tuotetta on käsitelty vain sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

Jos kuluttaja kuitenkin ottaa tavaran käyttöönsä huolenpitovelvoitteensa vastaisesti, hän vastaa tavaran arvon alentumisesta.

 

Yritykset:

Palautukset käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Palautuksissa ja tuotevaihdoissa pyydämme olemaan aina yhteydessä asiakaspalveluumme palautusohjeiden saamiseksi:

-Sähköposti: WEBSTORE@DISCODESIGN.FI

-Puhelin: +358-45-3313252 (Ma-Pe 12-16)

-Yhteydenottolomake (sivun yläreuna)

Kaikilla myymillämme tuotteilla on vähintään 6 kuukauden toimintatakuu.

Kuluttajakaupassa myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön kuluttajansuojanmukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä.

Takuuaika ammattikäytössä on 6 kuukautta

Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Hyvitys- ja tuotepalautuksissa hyvitettävä summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle.

Tuotekysely

Ostoskori
Uups, ostoskori on tyhjä!
Jatka ostoksia
0